Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилатора на парното?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вентилатора на парното?

    Здравейте.От скоро имам проблем,а именно че не ми се пуска парното и климатика.В смисал не духа вентилатора.Останових че проблема е от захранващия кабел на вентилатора но не мога да проследя от къде идва кабела!Разкачих всичко откъм бушоните,проследих снопа който върви от вентилатора на вътре към буксите под бушоните,но кабелите на самият вентилатор не са там.Някой има ли идея на къде точно отиват от вентилатора защото има прекъсване.Бушони,релета,уж работят!Помагайте ако знаете как!!!
    Alfa Romeo 164 W1 2.0 TS
    Fiat Ulysse 2.1 TDI
    Fiat Punto 1.6 16V HSD

  • #2
    В бушонното табло освен бушон друго няма да намериш.
    Регулатора на оборотите се намира на кутията на изпарителя от долната страна.Връзката е с голяма квадратна букса.Може да я изтеглиш и без да сваляш преградата.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Проблем ми е че не достига ток до вентилатора.Не мога да проследя на къде отиват жиците на вътре в купето.Някои има ли схема на вентилатора и неговото захранване за да разбера от къде точно минават кабелите му?
      Alfa Romeo 164 W1 2.0 TS
      Fiat Ulysse 2.1 TDI
      Fiat Punto 1.6 16V HSD

      Comment


      • #4
        Нали това ти разправям.

        Кабелите до вентилатора идват от регулатора,а не от купето.От купето идват два тънки кабела от климатроника,минават през бушона и отиват в регулатора.Единия е черен и е маса за другия ще те излъжа за цвета.

        Схема и всякаква информация има темата за ремонтите.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Стигнах до тази букса(една сива,квадратна)и се оказа че до там си има верига.След това тази букса отива във самия изпарител и е вързан с една много скапана букса с болтчета които не виждам как могат да се отвият без да се махне преградата!Някакви идеи!
          Alfa Romeo 164 W1 2.0 TS
          Fiat Ulysse 2.1 TDI
          Fiat Punto 1.6 16V HSD

          Comment


          • #6
            Тази Букса с болтчетаи е самия регулатор на оборотите.Захванат е с 3 болка за кожуха на изпарителя.За целта трябва да разкачиш кората и да я вдигнеш от дясната страна нагоре за да можеш да бръкнеш.

            Замерил си кабелите до вентилатора?Масата я има?На другия кабел също има +?
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              + няма!Замерил съм само че кабела не е прекъснат.То и друго не ме интересува за сега!Говоря за кабела от квадратната букса до самия вентилатор!А тоя регулатор при мене е на 4 малки скапани болтчета и преграда нещо не иска да се повдигне достатъчно от ляво.Отвих всички болтчета но дясна страна се запъва нещо!Но трябва да я повдигна някакси за да видя жиците на бътре към самия регулатор дали са прекъснати!Ако и те не са незнам вече от какво може да е!!!!
              Alfa Romeo 164 W1 2.0 TS
              Fiat Ulysse 2.1 TDI
              Fiat Punto 1.6 16V HSD

              Comment

              Working...
              X